Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 123 289 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

to outfit czyli wygląd dla poszczegulnej profy

sobota, 20 grudnia 2008 11:54

Wojownik:

s2.zapodaj.net/images/8546177.png

______________________________________________________

Mag:

img210.imageshack.us/img210/6848/magowierx1.jpg

______________________________________________________

Łowca:

img518.imageshack.us/img518/3226/owcyus6.png

______________________________________________________

Paladyni:

images27.fotosik.pl/285/ebe3594d1e098275.jpg
______________________________________________________

Specialne outfity (do kupienia za SŁ u Tafii w Werbin)

img103.imageshack.us/img103/421/tafiapodpisyuf7.png

______________________________________________________

Outfity eventowe!

images49.fotosik.pl/30/91f80105f1ac68b2.jpg

______________________________________________________

Outfity na razie unikatowe!

Administracja:

zapodaj.net/images/24119170.bmp

Gracze:

img352.imageshack.us/img352/4462/6073271af7.gif
______________________________________________________

Demony:

img363.imageshack.us/img363/8440/demonyiv3.png

Podziel się
oceń
3
5

komentarze (66) | dodaj komentarz

tu są qesty

sobota, 20 grudnia 2008 11:52
Ithan:

1. Zegar w Ithan się popsuł. (9 LVL)
2. Sir Galien nie lubi pająków. (10 LVL)
3. Zabij szczury zza domu Unila. (11 LVL)
4. Kucharka z baraków potrzebuje udka. (12 LVL)
5. Zabić niedźwiedzie dla strażnika bramy. (14 LVL)
6. Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka. (15 LVL)
7. Zabić stado wilków atakujące nieostrożnych podróżnych. (16 LVL)
8. Zabić groźnego wampira z Ithan. (18 LVL)
9. Trzeba odnieść Lutnię od Huslina. (19 LVL)
10. Kucharka z baraków potrzebuje mięso z jelenia. (19 LVL)
11. Strażnik potrzebuje nowy łuk. (21 LVL)
12. Sir Galien znów potrzebuje pomocy. (21 LVL)
13. Kucharka z baraków musi urozmaicić żołnierzom posiłki. (23 LVL)
14. Zabij roje szerszeni przeszkadzające kupcom. (34 LVL)
15. Rozpraw się z ghulami w Wiosce Ghuli. (35 LVL)
16. Kapitan straży grodu Ithan ma problem z orkami. (40 LVL)
17. Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina. (79 LVL)
18. Zabij Seldera i mnichów z Andarum Ilami. (80 LVL)



Torneg:


1. Uratować owce pastucha Mira przed wilkami (7 LVL)
2. Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (10 LVL)
3. Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 LVL)
4. Edarowi ukradli lutnię, pomóż mu. (10 LVL)
5. Surfinia musi ugotować obiad dla Moliwii, zapytaj się, czy nie możesz jej jakoś pomóc. (12 LVL)
6. Alan ma pewien problem. Pomóż mu go rozwiązać. (15 LVL)



Werbin:


- Pozbyć się sfory dzikich psów (6 LVL)
- Werbin zaczęły nachodzić groźne gobliny. Pozbądź się ich.(29 LVL)


Nithal i okolice:


- Quest od dozorcy magazynu w Winnicy Meflakasti (26 LVL)
- Quest Winogrona dla Mefli (27 LVL)
- 2 Questy na Konkurs win w Karka-Han :
-> jeden zleca Wazir hen Mefla (39 LVL)
-> drugi zleca Dobromir Ora Kasti Baszta Wilczych Kłów (21,53) (39 LVL)
- Maurinius - bohaterem (73 LVL)
- Zrób porządek z magazynierami, blokującymi przejście do biblioteki w Andarum (77 LVL)
- Wazir hen Melfa chce zwiększyć produkcję wina, pomóż mu (86 LVL)


Wioska Pszczelarzy:



1. Żona Jofusa potrzebuje mięso na obiad. (6 LVL)
2. Złap dla Maurycego kilka motyli. (7 LVL)
3. Pomóż Basi oczyścić drogę do Wioski. (11 LVL)
4. Dziewczynka Linka z Wioski Pszczelarzy potrzebuje futerka do zabawy. (13 LVL)


Gościniec Bardów:

- Zdobądź pożywienie dla Leefesa i jego sługi. (61 LVL)


Stare Ruiny:


- Córka Grambera jest przygnębiona. Spróbuj jej pomóc. (18 LVL)


Góry Zrębowe:


- Randers potrzebuje nowy ekwipunek. (8 LVL)


Mokradła:


- Zdobądź przyprawy dla Helgi. (12 LVL)


Przełęcz Łotrzyków:


1. W obozie koczowników: Koczowniczka potrzebuje mięso (7 LVL)

___________________________________________________________________________________________________________

Złap dla Maurycego kilka motyli.(7 LVL)

Idziemy do Maurycego do wioski P. (15, 37) i zleci on nam tego questa. Na początku po rozmowie z nim dostaniemy od niego kijek i siatkę i mamy z tym pójść do Basi z wioski pszczelarzy i ma ona nam zrobić z tego łapaczkę na motyle, ale ona zrobi nam ją dopiero jak przyniesiemy jej 2 skóry niedźwiedzia brunatnego w tym celu najlepiej dla 7 lvl’i , żeby poszli do Karka-Han do Apoksa lub do Werbin do Herfroga i kupili od nich te skóry. Jak wrócimy do Basi i damy jej te skóry ona zrobi nam w zamian łapaczkę z kijka i siatki. Następnie jak mamy łapaczkę idziemy znowu do Maurycego po rozmowie z nim zaczynamy łapać motyle. Łapiemy tylko te, gdzie po kliknięciu pojawi nam się opcja: "obejrzyj", takie motyle są np. w: Wiosce Pszczelarzy, Lesie Dziwów, Zniszczonym Opactwie, występują dwa rodzaje motyli: żółty i niebieski, tęczowy występuje losowo w miejscu żółtego albo niebieskiego.Jak złapiemy motyle wracamy do Maurycego i mówimy, że mamy dla niego motyle i że udało się nam znaleźć tęczowego motyla w zamian za to dostaniemy w nagrodzie 5k złota 1,7k expa i za tęczowego motyla dostaniemy w zamian mrocznego motyla




Werbin zaczęły nachodzić groźne gobliny. Pozbądź się ich (29 LVL):

Zleca Dowódca Gwardzistów
Rozmawiamy z dowódcą, wybieramy dialogi:

-Jesteś zaniepokojony, czyżby coś zagrażało miastu?

-No to w czym problem? Idź tam wraz z wojskiem i wytępcie te stwory.

-Mam pomysł! A może ja mógłbym wam pomóc?

-Na pewno sobie poradzę, życz mi powodzenia!

dostajemy zadanie:

Zabij: Leśny goblin (0/20)

Zabij: Zły goblin (0/20)

Zabij: Goblin traper (0/15)

Zabij: Władca krzewów (0/10)

Zabij: Mistrz fechtunku (0/10)

Zabij: Pancerny goblin (0/5)

Po zabiciu wszystkich wracamy z dobrą wiadomością do Dowódcy w Werbin.
otrzymujemy:
Butki:

(wysokości nagrody nie pamiętam)


Walasar nauczy cię języka wężowego ludu (30 LVL) - Mythar
dodaj odpowiedzi:

Odpowiedzi:
Nie ma odpowiedzi, a myślenie nie boli!

oraz kordy :
Dorosła Żmija Zygzakowata
-Zawiły Bór (65,55), nad Mythar
słowo do zapamiętania:
: lava draman

Dorosła Kobra
-Złowrogie Bagna (94,1)
:imdiassa

Samica Grzechotnika
Złowrogie Bagna (37,63)
:viassa




Zabij szerszenie przeszkadzające kupcom, którzy podróżują traktem pomiędzy Werbin a Torneg. 34 LVL :

Quest rozpoczyna się u lewego strażnika bramy w Ithan

Zabij: Rój Szerszeni (0/5)

Roje:
Stare Ruiny (37,31)
Stare Ruiny (39,4)
Stare Ruiny (16,3)
Orla Grań (59,9)


Nagroda za tego questa to
36,5 pkt. dośw.
1000 złotych monet


(Wysokość nagrody podałam z Nerthusa)


Kradzież w Forcie Eder 54 LVL:

Idziemy do Kapitana straży (fort Eder>> Fortyfikacja p3).
Wypytujemy go czy nie ma jakiś problemów ostatnio, na co od odpowiada nam, że ostatnio w forcie doszło do kradzieży.
Mówimy, że możemy mu pomóc. Trzeba się wypytać mieszkańców Eder czy czegoś nie widzieli. Najpierw do Topsa-Eder (33,5), rzecz jasna rozmowa o kradzieży. Gdy skończy idziemy do najemnika-Eder (60,16) koło maga Interbada. Podobnie jak z Topsem rozmowa o kradzieży. Potem do Zaela -Eder (59,38),również ta sama kwestia. Po zakończeniu rozmów wracamy do kapitana i meldujemy mu o zmianach w sprawie. Każe nam porozmawiać z dowódcą rabusi w fioletowych szatach. Idziemy w lewy górny róg mapki miasta i rozmawiamy z hersztem.Eder (6,8) Po rozmowie zabijamy go.Wracamy do kapitana--"Poszukaj jeszcze raz kogoś, kto wie coś o rabunku.. " Idziemy do Heldona-Karczma pod Posępnym Czerepem (21,13) i próbujemy wyciągnąć z niego informacje na temat napadu. Udzieli nam odpowiedzi pod warunkiem, że zagramy z nim w karty. Jak wygramy powie za darmo jak przegramy, trzeba będzie zapłacić 500. Po skończeniu wracamy z cennymi informacjami do kapitana. Naszym następnym celem jest herszt z Groty Złoczyńców- wejście to groty-Eder (25,91), Herszt jest na: p4 (31,50). Idziemy do niego, aby się z nim rozmówić. W rozmowie dowiemy się, że pomagał przy rozładunku na zlecenie burmistrza, na dowód pokazuje nam glejt.
Pytamy:
--A nie który z rozbójników ma farbowane, niebieskie włosy?
--"Tak, jest taki jeden. Chodzi z dwoma czerwono włosami dziewczynami. Nie pamiętam gdzie dokładnie się znajduję, ale na pewno poza granicami Eder."
--Dziękuję za pomoc.
Szukamy dalej.
Idziemy do kamiennego lokum -Zasłonięte Jezioro (12,39). Rozmawiamy tam ze starym rozbójnikiem -(7,6) i dostajemy kwit od Umbara. Z powrotem do Kapitana. On nam każe się dowiedzieć w okolicach.
Idziemy na mokradła -Zajazd pod Zielonym Jednorożcem . Tam spotkamy Ahonira-p.1 (3,10) i dowiemy się, że przestępca ubrany był w niebieską szatę, taką jaką nosi Zael. Idziemy do niego, aby go zdemaskować. Gdy z nim pogadamy mamy do wyboru dwie rzeczy.
Pierwsza :
w zamian za milczenie Zael oferuje nam złoto i kapelusz.



Druga:
Nie przyjmujemy propozycji i toczymy z nim walkę, niestety walka taka jak z Wolfenem( czekamy na przywrócenie sił ). Wracamy do kapitana. Teraz, czekamy, aż "wróci" kapitan, który poszedł się rozmówić z podejrzanym. Czekamy... (coś koło 10 min). Gdy kapitan "wróci" , dostajemy listę
rzeczy, które musimy kupić od Umbara. Idziemy do Torneg. Po rozmowie z kupcem wracamy z informacją do zleceniodawcy,
po odbiór nagrody.

Nagroda:
-70k expa.
-25k złota.
-20 PH
i Butki


Podziel się
oceń
13
10

komentarze (75) | dodaj komentarz

czwartek, 23 października 2014

Licznik odwiedzin:  74 985  

Kalendarz

« październik »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archiwum

O moim bloogu

W TYM BLOGU ZNAJDZIESZ WSZYSTKO O MARGONEM

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 74985

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl